חיפוש באתר

טיפים והמלצות

1. הצג את מגוון המסטיקים, הסוכריות וחטיפי ממתקים והשוקולד המובילים על סטנדים בקרבת הקופה.
מסטיקים, סוכריות, וחטיפי ממתקים הם מוצרי אימפולס ונקנים לרוב ללא תכנון מוקדם ולכן תצוגת המוצרים בצורה
אופטימלית בקרבת הקופה תגדיל את מכירותיך.

2. כדאי להתחייב לשירות לקוחות אמין איכותי ומהימן. הרעיון הוא להפנים בקרב העובדים שהם צריכים להיות מחויבים לספק ללקוחות חוויית קניה חיובית. נסו תמיד לספק שירות שהינו ברמה אחת מעל הציפיות של הלקוח.

3. הכירו היטב את המוצרים שאתם מוכרים. המשמעות היא להטמיע בקרב העובדים את תכונות המוצרים והשירותים ולתת להם אפשרות להיות נגישים למידע חסר. ניהול הידע אודות המוצרים והשירותים כך שיהיה נגיש לכל העובדים, יסייע להנהלה להשיג את אמון הלקוח ובטחונו העצמי שהוא רכש מוצר במקום איכותי. הכירו את מגוון המוצרים והשירותים ומדיניות החזרת מוצרים ופיצוי הלקוחות.נסו לצפות את סוג השאלות שהלקוחות ישאלו. הכינו תסריטי שאלות ותשובות והפיצו אותם בקרב עובדיכם.

4. הכירו את לקוחותיכם. נסו ללמוד כמה שיותר אודות הלקוחות, יש לא מעט אפשרויות ללמוד אותם באמצעות מאגרי מידע שונים באינטרנט. הרעיון הוא לתפור את השירות שלכם ומגוון המוצרים בהתאם לצרכים שלהם ולמנהגי הקניה. דברו עם הלקוחות שלכם, הקשיבו לדעות שלהם אודות המוצרים והשירותים ולתלונות שלהם, כך שתוכלו להגיע לשורש הבעיות.

5. התייחסו ללקוחות באדיבות ובכבוד. זכרו שכל קשר עם לקוח מותיר חותם ורושם. שימוש בביטויים אדיבים כמו: "מתנצל על ההמתנה", "תודה רבה", "בבקשה", "ברצון רב" וכדומה, רק ירגיעו את הלקוח מהצד השני. 

6. לעולם אל תתווכחו עם לקוחות. גם אם הלקוח לא תמיד צודק, אל תתנו לו את ההרגשה שהוא לא צודק. במקום להתעסק בגורם לבעיה, התרכזו בדרכים לפתור את הבעיה. מחקרים מוכיחים ששבע מתוך 10 לקוחות, יחזרו אליכם לביצוע עסקאות גם בעתיד אם תפתרו להם את הבעיה לטובתם.

7. לקוחות ללא מענה זה ערובה לנטישה. מענה לפניות הלקוח בשאלות ולביצוע תיקונים צריך להיעשות במהירות. לקוחות מעוניינים בפיתרון מיידי, ואם תצליח לספק להם מענה מיידי, הם ישובו כלקוחות קרוב לודאי. מחקרים מוכיחים כי 95% מלקוחות שאינם מרוצים ישובו לקניות בעסקיכם אם הצלחתם לתת מענה במקום לתלונה או הבעיה שלהם. 

8. תקיימו הבטחות! אם לא תעשי כן, תאבדו את אמינותכם בקרב הלקוחות. אם הבטחתם לספק מוצר בתוך 24 שעות, דאגו לספק אותו ביום אחד או פחות. אם לא הצלחתם לעמוד בהבטחה, התנצלו בפני הלקוח והציעו לו פיצוי כלשהו כמו הנחה או משלוח חינם.

9. לקוחות לא משקרים: זו נקודת המוצא ממנה תצאו תמיד לגבי הלקוחות שלכם. למרות שלעיתים נדמה שלקוחות משקרים או מקשים עליכם בגלל בעיה מעבר לפרופורמיה ראויה, תנו להם תמיד להנות מן הספק. רוב הלקוחות אינם אוהבים להתלונן. למעשה, הם ישתדלו מאוד שלא לעשות זאת, אם הדבר אינו באמת נחוץ. 

10. האסטרטגיה צריכה להיות גיוס לקוחות ולא גיוס מכירות. אנשי מכירות, מתמקדים פעמים רבות בהגדלת נפח המכירות ולא בהבאת מכירה עם איכות. זכרו תמיד כי שמירה על לקוח קיים מרוצה חשובה יותר מסגירת עיסקה חדשה. מחקרים הוכיחו כי עלות השגת לקוח חדש הינה פי שישה משימור לקוח קיים.

11. חווית הקניה צריכה להיות קלה ואיכותית ללקוח. חווית הקניה בחנות, באתר האינטרנט או באמצעות קטלוג או טלפון חייבת להיות קלה ככל שניתן. המנע מניירת מיותרת, סייע לאנשים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים, הסבר כיצד המוצרים עובדים, ועשה ככל שניתן על מנת להקל על תהליך התשלום.  
אדס את ביסו בע"מ דרך בן צבי 84 תל אביב , (בנין פנורמה-קומת קרקע)  טל:  03-6816183  פקס: 03-5184286   HAIMADES1@WALLA.COM
בניית אתרים אימג'קום